Annons:
Etikettweight-pull-i-allmänhet
Läst 1100 ggr
tezzla
7/29/13, 10:25 AM

Birk

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte starta en lite tråd om min jrt, han är just nu 14 mån och tanken är att köra igång i höst/vinter, han drar just nu bara lätt för motion eftersom vi inte tränat så mycket i sommar, vi har haft fokus på annat. just nu drar han bara 1-2 kg…

V får se vart vi hamnar, men jag hoppas att vi kan börja med lite vagn nästa år och se vad han tycker om det och att det blir någon tävling i framtiden

Annons:
Chilli10
7/29/13, 4:05 PM
#1

Hur gammal är han? Lycka till med träningen! :)

[Bullen300]
7/29/13, 4:28 PM
#2

så fin han är :)

[Bolten]
7/29/13, 4:50 PM
#3

Vilken sötnos! Undrar också hur gammal han är?

tezzla
7/29/13, 5:01 PM
#4

det står i tråden, han är 14 månader! 😃

Chilli10
7/29/13, 11:27 PM
#5

Men gud vad blind man kan vara, haha.. Sorry ;)

tezzla
7/30/13, 8:41 AM
#6

jag är lika sj, jag hoppas han kmr gilla träningen, tanken var ju att tävla med den äldre, men han skadade sig och han tränar bara kedja som motion nu, så det blev ingen tävling för honom! vi får se vad framtiden ger, men nu tycker jag att det är dags, kom ikontakt med sporten när Freja skulle fylla 7 år, så vi tränade och vi tävlade engång och hon kom på 2 plats, hon är 11 år idag och tränar lätt dw, Rex var ju som han var, världens absolut lataste ast, Yatzy skadad, så nu är det min tur att få vara med på lite tävlingar tycker jag, har ju tränat i 6 år!

Annons:
Chilli10
7/30/13, 12:01 PM
#7

Ja det tycker absolut att det är dags för! Såg dig och rex förraåret i Torsby. :) Så du och Freja har också tävlat, kul! När var det?

tezzla
7/30/13, 3:52 PM
#8

Hon tävlade på upf summerpull 2007, Hahahaa Rex var inte mycket att se, men för att vara Rex så var det stora framsteg, han var ju van att slippa allt han vägrade så när jag fick honom så vägrade han gå med tom klövjeväska och sele och 2 kg kedja, han var en riktig soffpotatis

Upp till toppen
Annons: