Annons:
Etikettweight-pull-i-allmänhet
Läst 1228 ggr
[Madlene]
1/6/13, 4:12 PM

Tävlingar

Någon som ska på någon tävling? Ska ni tävla eller inte tävla? Någon som ska på tävlingarna utomlands?

Glad

Annons:
Chilli10
1/6/13, 8:07 PM
#1

Har planer på att delta på alla tävlingar i Sverige i år. Dvs om Chilli håller måttet. Drar hon så lugnt och metodiskt som hon gjort den senaste tiden är det ingen tvekan om att vi kommer att göra det, börjar hon med några konstigheter med banan kanske vi ev måste hoppa över någon för att ha mer tid till att träna.

Har min målbild över hur jag vill att hon ska utföra dragen och vill inte att hon ska gå ifrån den. :)

Om vi lyckas att kvala till SM och EM kommer vi även att tävla då. I annat fall kommer jag såklart att vara där för att titta.

Ska ev åka till Danmark och tävla 9-10 fabruari. Får se om ekonomin tillåter, ska räkna lite på det.

Prince kommer förhoppningsvis också att tävla.

[Madlene]
1/6/13, 8:34 PM
#2

Vad kul! Då kanske man kommer får se Chilli en hel del :) Vilken viktklass tror du hon kommer hamna i? Hon har inte tävlat innan eller? vad har hon dragit som mest isåfall? :)

[Bullen300]
1/6/13, 9:24 PM
#3

jag ska hjälpa till på EUGP tävlingen i år :) dock kommer jag inte tll kick off

[Madlene]
1/6/13, 10:58 PM
#4

#3 vad kul :) ska du inte tävla själv? :)

[Bullen300]
1/6/13, 11:09 PM
#5

#4 jo men med tiden :) mina är inte redo än då vi inte har börjat på vagnen,men kanske den här terminen ska vi börja med vagnen :)

[Madlene]
1/7/13, 1:14 PM
#6

#5 Spännande :) Är de vovvarna på bilden du tränar med? :D

Annons:
Chilli10
1/7/13, 7:30 PM
#7

#2 Ja, jag hoppas det! :) Kommer dock vara väldigt nervös..har inga tävlingsnerver så vi får se hur det går.

Nej vi har inte tävlat förut, bara funpull! :) Hon kommer att hamna i -30.

Ska du tävla ngt? Är du med i ngn lokalgrupp? :)

[Bullen300]
1/7/13, 11:02 PM
#8

#6 ja det är dom på bilden ja :)

[Madlene]
1/8/13, 8:44 PM
#9

#7 Nej jag har inte tävlat ännu, blir möjligtvis 2014 då jag inte tycker vi är redo, men ska själv på en del tävlingar för att se hur de går för vissa och så, så lär väl se er och hålla tummarna för dig och chilli :) haha då är du som mig, har inte heller några tävlingsnerver egentligen :) Ok, Jopp de gör jag :)

#8 Jätte söta :)

Chilli10
1/8/13, 9:34 PM
#10

#9 Okej! :) Ja det är bättre att ta det sakta men säkert!
Jag var på tre tävlingar förra året, det är både roligt och lärorikt att se andra ekipage tävla.

Okej, vilken? :D

[Madlene]
1/9/13, 4:26 PM
#11

#10 Håller med, har skickat ett PM till dig som du kan läsa lite av eventuellt en fråga som du kan svara på om något annat :)

Chilli10
1/9/13, 10:57 PM
#12

#11 Som du vet så har jag svarat ;)
Bara nyfiken på vilka tävlingar du tänkt att åka på!?

[Madlene]
1/10/13, 6:59 PM
#13

#12 Du de kan jag inte svara på nu, men de blir ett par svenska tävlingar iallafall :) ska du till EUPG? :))

Annons:
Chilli10
1/10/13, 9:35 PM
#14

#13 Okej! Japp, det är tanken! Ska bara se till att jag får ledigt från jobbet :)

Upp till toppen
Annons: