Annons:
Etikettutrustning-och-vikter
Läst 2996 ggr
NattaArne
2011-11-02 14:38

Sele?

Tips på var man kan köpa snygga och bra weight pullsele, gärna så man kan få namn broderat?

Annons:
[Ronon-m]
2011-11-02 15:18
#1

På Hardcore Harness har dom grymma selar!

http://www.hardcoreharness.se/

Kickan90
2011-11-03 11:25
#2

Vad många sånna hära frågor det blir :O

här finns några "butiker" samlade som många har letat upp :)
det är inte så super svårt att googla fram några..

http://weightpull.ifokus.se/discussions/4e7f783ed4ebea444b009b0b-bra-information#discussions-1 kolla in där, har skrivit de butiker som folk har pratat om i forumet.

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Chanku
2011-11-04 13:56
#3

Det verkar dock inte vara så lätt att få tag på folk… Har mailat/svarat på kontaktforumulär hos flera företag och ingen svarar. Får se om jag alls får tag i någon sele :/

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

Kickan90
2011-11-04 20:21
#4

#3 många har fullt upp och får många mejl, men vet att det finns information på deras hemsidor hur mycket dom kostar i "orginal" utan text och en andra massa tillägg.

ex hos X-Items så kostar deras minsta sele 300kr.

men hoppas att du får ta på någon snart :P annars hör med någon wp-klubb nära dig om dom säljer några selar (ibland kan man få köpa en sele via deras klubb)

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Chanku
2011-11-05 10:15
#5

#3 Nu är det snart 3 veckor sedan jag mailade. Det är inte rimlig tid för att svara på ett mail tycker jag iallafall.

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

Kickan90
2011-11-05 23:36
#6

#5 nej, men många utav dom tar sin tid att svara på mejl.
Vet att ngn väntade i över en månad.

men mejla igen, ibland kan dom ju få hur många mejl som helst och vissa kan ha problem med sin hotmail. dock dumt att ingen har telefonnummer :/ för jag ogillar att betala för en vara utan att få ha sett den, många vill ju ha selen betald innan dom gör den.

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Annons:
tezzla
2011-11-09 17:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

jag rek hardcoreharness, välgjorda och snygga och är som nya efter många tvättar

Upp till toppen
Annons: