Annons:
Etikettsajten
Läst 1546 ggr
Kickan90
9/18/11, 1:27 PM

ni på wp.ifokus

Hur har ni tänkt träna i höst innan snön kommer?

Vad har ni gjort?

Är det något ni saknar på sidan?

Vad hade ni velat läsa/skriva om?

Berätta om vad ni tycker så vi får igång sajten lite mer ;)
Bjud gärna in era vänner!

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Annons:
[Ronon-m]
9/27/11, 11:01 AM
#1

Jag kommer köra med kedjor och även vagn. Till vinter när snön kommer så kommer hunden få dra pulka och även kedjor där med. Om banan där vagnen dras är bra så kommer jag även låta honom dra vagnen också. Ska försöka tävla nästa år så vi behöver köra mycket vagn :)

Chilli10
9/27/11, 12:53 PM
#2

Jag saknar att fototävlingarna inte avslutas.
Att ni tar bort favorittaggningen på gamla inlägg. Tex "Fototävling #1 - omröstning". Att den fortfarande ligger där trots att den är rätt gammal får sidan att kännas lite förlegad :P

Kickan90
9/27/11, 5:31 PM
#3

#2 jag har försökt få tag på eve, men har inte fått något svar ang ny tävling osv :/
har ju även skrivit en ny artikel men bara sajtvärden som kan få den att synas på första sidan vilket är synd.

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Chilli10
9/27/11, 9:15 PM
#4

#3 Ja okej, men det gamla kan ju avslutas för det :P

Vad konstigt :s Där jag är Medarbetare kan jag lägga upp artiklar osv o lägga på 1a sidan. Men man kanske kan ha olika behörigheter.

Kickan90
9/28/11, 4:45 PM
#5

#4 ja men tyvärr så vet jag inte riktigt om någon har pmat henne ang det, men har mejlat henne iallafall så vi ifår hoppas att hon svarar snart ^^

ingen aning faktiskt, man kunde innan vet jag eller så är det bara jag som inte riktigt förstår mig på den nya iFokus med att lägga upp artiklar på 1a sidan x)

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Chilli10
9/28/11, 5:25 PM
#6

#5 Okej, får hoppas att hon kollar in på sidan snart igen då :)

Annons:
StrongHearts
10/2/11, 10:54 PM
#7

Hur har ni tänkt träna i höst innan snön kommer?

Cola (min äldsta) tränas i kondis nu när jag har nya däck på cyklen. Sen ska jag försöka bygga lite muskler på henne med. målet är barmark i början av nästa år

Evoca får vänta tills snön kommer. Smarthunden lyssnade inte på mattes komando vilket gjorde att vi krockade. Så nu är hon rädd för cykel/inlines. så vi börjar om med snö och pulka. hon är ju så ung så det går lätt att få bort när jag väl sätter fart

Vad har ni gjort?

Inte mycket under sommaren pga jobb. Nu i höst blir det mycket drag med däck. Här går evoca alltid med, inte för att dra utan för att vänja sig att ha en hund bredvid sig och att arbeta. såklart får hon massor med beröm när hon verkligen sätter fart!

så för lillan blir det mycket lydnad just nu

Är det något ni saknar på sidan?

har inte varit här på länge då det hänt så mycket annat i mitt liv. men jag är nöjd med sidan som den är

Vad hade ni velat läsa/skriva om?

kanske mer om medlemarnas träning så man kan få mer tips och råd

Kitten86
10/24/11, 3:58 PM
#8

Jag har prioriterat agility träningen, men lite drag har det blivit och då lättare. Samt att han fortfarande får bära väska med jämna mellanrum.

Till vintern är det tänkt att han ska få hålla igång träningen med att börja dra mer kedjor igen och sen ska han få dra pulka mer. Jag började lite lätt förra vintern med att vänja in honom, för nu till vintern ska han få dra min kompis son och även min brorsdotter i pulka.

Sen får vi se. Beror ju lite på hur denna vintern blir.

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Kickan90
10/25/11, 3:00 PM
#9

Vad roligt :)
ja vi kommer också få se lite hur det blir i vinter, blir något dragande här iaf ^^ men känns svårt att hinna med en massa träningar för tillfället, har så mkt annat som kommer ivägen :P

men som tur är så klagar hundarna inte på promenaderna med en massa bus :P

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Upp till toppen
Annons: