Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1416 ggr
[4paws]
7/17/11, 3:41 PM

Till minne av Hobbe

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det har gått ca en vecka nu.. en vecka sedan Hobbe mannen lämnade jordevärlden för en plats i himmelriket :(

Jag kan fortfarande inte tro att det är sant. Vi skulle ju hitta på en massa skoj nu när vi blivit grannar :(

Det värsta är att jag har skuldkänslor. Samma dag han dog skickade emelie ett mess och frågade om jag kunde köra dem till djursjukhuset eftersom han var allvarligt sjuk. tyvärr såg jag messet för sent och var tvungen att ta jobbet. flertalet gånger innan hade han ju åkt in. senare samma dag träffar jag hennes tvilling, så jag frågar hur det är med honom. får veta att han somnade in på vägen till sjukan

Jag vet att det inte är mitt fel, men ändå… man tänker ju att han kanske skulle ha levt idag om jag kunnat köra in honom :(

han var en underbar hund, iallafall för oss som kände honom. och vi vet även att det var bäst för honom att gå vidare. han har varit sjuk till och från 6-12 månader. Nu slipper han lida iallafall <3

ville bara skriva av mej lite eftersom jag saknar honom

Jag har inte bara förlorat en hundvän, Cola förlorade sin pojkvän och Evoca förlorade sin farbror <3<3

Vila i Frid Hobbe mannen! Vi saknar dej!

Annons:
[4paws]
7/17/11, 3:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

puss på favorittjejen cola

[4paws]
7/17/11, 3:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

bus i rastgården

[4paws]
7/17/11, 3:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

hobbe som lyckligast <3

[4paws]
7/17/11, 3:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

ännu mera bus i rastgården

[4paws]
7/17/11, 3:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Hobbe möter Evoca för första gången

[Ronon-m]
7/17/11, 8:11 PM
#6

R.I.P Hobbe!

Beklagar sorgen.. Detta är det jobbiga med att ha hund, behöva säga hejdå! Gråter

Annons:
[4paws]
7/19/11, 7:50 PM
#7

6# ja, men jag fick aldrig chansen att säga hejdå till honom :(

träffade hans matte nu igår, var skitsvårt att veta vad man skulle säga till henne, ville ju inte såra henne eller nåt, men hon verkar iallafall må lite bättre <3

hobbe <3

Upp till toppen
Annons: