Annons:
Etikettutrustning-och-vikter
Läst 1655 ggr
Vattnadal
2011-06-23 11:12

Önskemål till butik

Hej!
Jag pysslar inte med WP själv, utan släde samt barmakrk med cykel eller ATV. Hur som, så finns långt gångna planer på att starta en butik samt webshopp inom hund, med drag som inriktning. Jag leker med tanken på att ha ett sortiment inom WP oxå. Vad skulle ni vilja se i en butik, för att den skulle duga i era ögon?

Kom gärna med förslag på märken som är bra oxå. Är nonstop dogwear bra tex?

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Annons:
Vattnadal
2011-07-21 22:57
#1

Nu är det längre kommet, och vi jobbar med beställningar. Förslag på sortiment mottages tacksamt, inom den här grenen.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

thilda-
2011-08-02 14:50
#2

lite weight pull saker Oskyldig … Vagnar, kedjor ect som är "färdiga" ?

Anibaz
2011-08-16 21:15
#3

Har ni öppnat webbshop? Jag vill köpa nomeselar om ni har såna Glad

Vattnadal
2011-08-17 11:18
#4

Vi ska öppna både butik och webshop, hoppas komma igång under september. Självklart kommer vi att ha nomeselar, då det är draghund vi satsar främst på!Glad

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Anibaz
2011-08-17 12:30
#5

Kanon  Glad

zoolatri
2012-01-11 20:48
#6

Har det kommit en webshop så vill jag gärna ha adressen så jag kan gå in och kika:) Jag har ju ingen wp-sele än så jag är på jakt;)

Annons:
Vattnadal
2012-01-11 22:19
#7

Du hittar webshopen här, men vi har inga WP-selar. Dessa måste måttbeställas, men är ingen omöjlighet at vi kommer att börja sy i framtiden.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

zoolatri
2012-01-11 22:30
#8

Jag tycker att ni ska börja tillverka wp-selar;) Ni har en bra sida tycker jag, kul att få se den.

Kickan90
2012-01-25 20:19
#9

riktigt roligt insiativ :)

håller m #8 lite wp-selar hade varit roligt :P

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

tezzla
2012-02-02 22:28
#10

jag vill inte låta neg, men ska man sy wpselar så ska man veta vad man håller på med och hur viktigt det är att dom sys rätt så inget belastas fel.

nomeselar och wpselar är inte samma sak och det finns redan 2 stora aktiva företag som syr selar som sj är aktiv och tränar/tävlar i wp och är med i SWBA

fördelen med dessa är att de flesta som söker sig dit kmr på en träning inom SWBA först och för kunskap om hur man ska börja träna och så att allt går rätt till

jag önskar dig all lycka till Elin, men jag vet hur liten vår stad är och jag är rädd för att det kmr komma mer skit om fler börjar tillverka och ingen kunskap fås med om sporten, det behövs inte mer fördomar och allra helst är jag rädd för att folk ska träna fel, skada sin hund när ingen träningsansvarig är med när det ska börja tränas

vi försöker att få wp mer acc av samhället, vi åker runt och visar upp oss på olika ställen, utställningar osv det vore tråkigt om fler börjar träna själva och på fel sätt, jag hade varit mer pos inställd om du varit aktiv i vår förening och kunde mer om sporten eller åtminstone sett hur det går till eller hur en sele ska se ut/sitta, detta är i all välmening, både för sportens framtid/rykte och för hundarnas bästa

Vattnadal
2012-02-02 22:45
#11

OM vi kommer att börja sy upp WPselar, så skulle vi självklart ta reda på en hel del mer. Känner folk som är aktiva, men de bor 100 mil söderut, eller mer. Tyvärr finns inte tiden för mig att vara aktiv i ännu en förening. Jag har sett sporten utövas. Tanken var ju att någon skulle komma och visa hur selar ska sitta och förklara viktiga detaljer innan vi ens börjar mer än att tänka tanken. Vi har pratat om att ev bjuda in en klubb att visa sporten för allmänheten någon gång framöver, i samband med något event vi kör en lönelördag. Fast det blir nog freestyleklubben först, då vi redan har ett samarbete med dem.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Upp till toppen
Annons: