Annons:
Etikettträningsdagbok
Läst 1357 ggr
[4paws]
6/21/11, 8:27 PM

Dags att fixa bikiniform haha

nu är det dags för matte att komma i form till bröllopet ^^

Colas sår är helt läkt och kvar finns ett ärr som snart kommer vara täck av hår. Då min cykelnyckel försvunnit har pappa under gårdagen brytit upp låset, ersatt det, satt på nya trampor och dessutom pumpat däcken!! Så det fanns inget att säga utan bara upp å iväg

Tog under förmiddagen en lugn tur till affären (2-4 km totalt) där Cola själv fick bestämma takten. Hon travade på och arbetade jättebra och det märktes att hon saknat det.

Dock har hon tappat kondisen så den kommer vi först bygga upp :D

Nyss har jag kommit in från ytterligare ett träningspass med henne :D som varade i ca 40 min med ett par pauser :) Den här gången på inlines och jag hade med mej härliga emelie till hjälp

Återligen fick cola bestämma hur mycket hon ville jobba och hon jobbade verkligen. jag hjälpte såklart till då och då, men lät henne jobba mycket själv :) hela tiden ville hon vara före emelie som fungerade lite som… motivation kan man säga :)

Vädret var kanon, trots värme i luften så var vägen vi åkte skugga så det var mycket behagligt :)

Är mycket stolt över att cola till slut börjat komma igång med dragandet :) ec upprepar vi samma sak imorron :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: