Annons:
Etikettsajten
Läst 1381 ggr
Eve
2011-06-09 12:44

Lägre och lägre aktivitet

Nu när sommaren har dragit igång så har aktiviteten på sidan Gått ner avsevärt. Tänkte bara höra med er om det beror på att det är fint väder ute och ni helt enkelt inte sitter vid datorerna lika mycket, eller om det är så att ni inte vill vara inne på just wp? Isånnafall är jag jätteintresserad av att höra vad ni tycker att jag som Sajtvärd borde göra för att ändra på det. Kom igen med lite konstruktiv kritik nu (:

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Annons:
tezzla
2011-06-09 21:28
#1

för min del har det varit mycket nu, sämre hälsa, mer på jobbet och fullt med med alla 3 hundar, har även varit iväg på något nästan varje helg, och sjklart beror det lite på väder med

Kickan90
2011-06-19 15:12
#2

mkt illamående tyvärr, men träningen är det lite paus med. vi cyklar lite istället och badar. Men ska sätta igång med wp senare i veckan om illamåendet går över lite ^^

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Chilli10
2011-06-19 15:55
#3

Dels beroende på vädret tror jag.

Själv har jag kikat in några gånger, men om det inte är så mkt aktivitet så finns det ju inte heller så mkt att läsa/kommentera och då blir det ju att man klickar in på en annan sida ist.

AnneN
2011-06-27 00:03
#4

Har ju vart Sajtvärd inom iFokus några år nu och har upptäckt att det under sommaren oftast går ner i aktiviteten medan det är fint väder, regniga dagar kan det vara något mer aktivitet.

Tror nog de flesta vill passa på att vara ute medan det är varmt och soligt, det är ju inte så stor del av året vi har den lyxen, sedan har folk semester eller sommarjobb och är inte hemma lika mycket.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Upp till toppen
Annons: