Annons:
Etikettoff-topic
Läst 989 ggr
Kickan90
2011-05-18 13:03

Djurens Dag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Djurens dag som kommer att arrangeras på Jakriborg i Hjärup den 21maj 2011.
Arrangörer till detta event är Sydsveriges Smådjursvänner, Lunds Kaninhoppare och Djurklubben, en nystartad djurklubb.

Att vara med och deltaga är helt kostnadsfritt för föreningar.
Vi kommer att ha aktiviteter både inomhus och utomhus.
Inomhus aktiviteterna kommer att hållas i en lokal mittemot Fågelkliniken samt inne hos Fågelkliniken

Utomhus aktiviteterna kommer att hållas på en stor äng samt på gågatan genom Jakriborg.
Syftet med Djurens dag är att visa upp djurhobbyn samt att sprida information om djuren samt hur man sköter och aktiverar djur.

Det som är klart är att vi har hund uppvisningar, katter, gnagare reptiler och fåglar visas upp.
Arlövs Kaninförening har utställning för juniorer.
Det kommer att finnas företag på plats som har försäljning av djurprodukter.
Det kommer att finnas möjlighet att använda el.

Bord, stolar, ev. extra belysning kommer ni som utställare att själv att få ta med då det inte finns möjlighet att hyra här.
Uppbyggnad av monter kan göras under fredagskvällenmellan 16-20 och lördagen mellan 7-10 och nedmontering av den kan göras under söndagen.

**jag kommer vara där och hjälpa till :)
**
Det går att ta tåg dit och de kommer att vara precis vid tågstationen.
om ni vill så kan jag personligen och ni som vill träffas på tågstationen och gemensamt gå dit =)

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Annons:
[Fangtaisa]
2011-05-23 18:07
#1

finns det några aktiviteter man kan göra med sin/dina hundar där, eller de får inte komma?

Kickan90
2011-05-23 19:49
#2

Jo dom fick komma, man kunde fotografera sin hund, ställa ut den i pet.
men detta har redan varit för 2 dagar sedan : )

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Eve
2011-05-24 08:36
#3

Skulle vi kunna få en liten sammandragning av detta? Kan vi lägga upp som en artikel (:

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Kickan90
2011-05-24 21:45
#4

#3 jag har några foton, men ska få flera senare utav SSV eftersom jag sammarbetar med dom :)
dock var de inte många hundär utan mest smådjur, men de kom några till pet-utställningen (bedömning)

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Upp till toppen
Annons: