Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1208 ggr
Kickan90
4/15/11, 4:41 PM

promenadbus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kom in för en stund sen från en promenad med våra hundar.
Hundarna var lösa och ville bada lite ^^
Kenzo hoppade i direkt men det var lite läskigt när man inte fick fäste och var tvungen att simma.

Sen blev det en massa bus med Foxy som är den bästa hunden som kenzo vet, alla andra är tråkiga. Lydnad tycker hon är BÄST och självklart att busa med Foxy ^^

Var härligt väder och jag hoppas att det bara blir varmare och varmare, så att man kan åka ner till stranden och bada med dom ;)

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Annons:
Kitten86
4/17/11, 5:05 PM
#1

Mysigt, mysigt… Tycker dem inte att det är kallt att plaska i vattnet så här års?

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Kickan90
4/17/11, 7:58 PM
#2

Nej de verkar inte så, vi var där när det var väldigt varmt ute så dom tyckte nog att det var svalkande ^^

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

[4paws]
4/20/11, 9:21 PM
#3

1# jag var på samma ställe som jag  tror 2# var på. Dock var det lite molnigare idag, men rätt varmt på eftermiddagen :) Fick valparna att bada lite men de visade inget tecken på att frysa. Istället sprang de rundor som galningar och hade jättekul :D sen blev det bad för fisen när vi kom hem eftersom det vattnet inte alltid är så fint :D De andra valpen badade även en bit bort och när han kom upp var han mer blåsvart än vi :D Så så fett roligt ut :D

2# visst är det härligt att ha en minisjö i närheten :D:D så skönt att slippa åka så himla långt bort för att låta dem bada :)  ps, finfin bild på kenzo

[Fangtaisa]
4/20/11, 10:05 PM
#4

kickan90-  gud vad jag är svartsjuk! vi har typ 5 mil till närmsta badställe :( badar du ofta med dem?

härlig bild på din hund :D:D är hon renrasig?

4paws- finns ju inget värre att bada hundarna hemma!!! de hatar det haha :D kan inte någon göra en sjö till oss med?

mina två får nöja sig med en sån där sköldpadda som man har grus i typ :D men det är något iaf

kramkram

Kickan90
4/20/11, 10:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#4 nej hon är inte reggad i skk.
hatar att bada hemma? då ska du se mina xD
dom sitter och tittar på badkaret eller hoppar i när man går in där :)

här sitter foxy och väntar på att hon ska få bada, så gör båda mina hundar :D

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

[Fangtaisa]
4/25/11, 4:36 PM
#6

hehe söt bild :P

Annons:
Kickan90
4/25/11, 4:39 PM
#7

Tack :)

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Upp till toppen
Annons: