Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1027 ggr
Eve
2011-03-24 16:14

Träning idag?

Jahapp, då var det torsdag igen, snart helg. I alla fall för dem som inye jobbr.. Vad ska ni göra med era pälspuckon idag? (: mina har fått en timmes promenad nu på em och när jag kommer hem ikväll blir det nog en kortare runda (: Hur planerna ut för i helgen?

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Annons:
Kickan90
2011-03-24 22:36
#1

Jag har varit ute på långrunder idag med mina :)
blev inte så mkt träning idag då jag har fått flaska mina kaninungar inatt, sovmellan 02-07 xD

i helgen så hoppas jag kunna träna lite lydnad med dom,men måste övningsköra först hemma hos föräldrarna så då blir de killen som tar hand om hundarna :)

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

[Ronon-m]
2011-03-27 19:25
#2

Min vovve har fått en riktigt go helg! Mamma hittade ett ställa  där det är en JÄTTE plus en stor skog bredvid som en kvinna äger inte långt ifrån där vi bor. Hon sa att vi fick lov att släppa hundarna där för henne.  Det var verkligen jätte stort och helt öppet. Solen sken igår så vi vandrade dit och släppte Ozzi och syrrans hund. Vi stod där i säkert 50 minuter och bara lät dom springa och leka på ängen. Dom sprang på som bara den och jagade bollar som vi kastade och ängen tog aldrig slut, den var säkert 10 fotbollsplaner, om ens det räcker, den fortsatte bakom hörnet av skogen.

I dag fick Ozzi dra weight pulling i två timmar. Vi tränade kondition och styrka då han fick dra 4 växlat till 6 kilo i en lång och brant uppförsbacke. Han var JÄTTE duktig! :) Rolig helg för både mig och Ozzi!

[Ronon-m]
2011-03-27 19:25
#3

Min vovve har fått en riktigt go helg! Mamma hittade ett ställa  där det är en JÄTTE plus en stor skog bredvid som en kvinna äger inte långt ifrån där vi bor. Hon sa att vi fick lov att släppa hundarna där för henne.  Det var verkligen jätte stort och helt öppet. Solen sken igår så vi vandrade dit och släppte Ozzi och syrrans hund. Vi stod där i säkert 50 minuter och bara lät dom springa och leka på ängen. Dom sprang på som bara den och jagade bollar som vi kastade och ängen tog aldrig slut, den var säkert 10 fotbollsplaner, om ens det räcker, den fortsatte bakom hörnet av skogen.

I dag fick Ozzi dra weight pulling i två timmar. Vi tränade kondition och styrka då han fick dra 4 växlat till 6 kilo i en lång och brant uppförsbacke. Han var JÄTTE duktig! :) Rolig helg för både mig och Ozzi!

[Ronon-m]
2011-03-27 19:25
#4
Kickan90
2011-03-27 22:19
#5

#3 vad härligt :)
det är så roligt att släppa hundarna vid en stor äng så att dom får springa lösa och vilken hund gillar inte det ;)

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

[Ronon-m]
2011-03-28 20:50
#6

#5 Jaa Ozzi verklien älskar det! :)

Annons:
Kickan90
2011-03-28 22:31
#7

Jag brukar gå med grannen eller några kompisar och släppa hundarna lösa :)
sen drar jag lite med foxy och tränar lydnad med båda 2 :D

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

[4paws]
2011-03-31 17:12
#8

TS# jag ska på fest på lördag :P får se om någon av hundarna följer med, annars får de vara hemma :)

sne blir det forsatt lydnad för lillan :) målet är att vi tävlar första gången innan hon är ett år (vet dock inte om det är tillåtet men ska kolla upp)

med den stora blir det som vanligt drag på kvällarna för att hon ska få egentid med mej :) hon blir bättre och bättre nu :D dock har hon fort lite problem med att förstå att hon kan dra lika bra i nya selen som gamla :D

Upp till toppen
Annons: