Annons:
Etikettträningsdagbok
Läst 1579 ggr
Eve
3/10/11, 11:57 AM

Träningsdagbok

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

2011-03-10 Cyklade med hundarna 5.4 km. Våran genomsnittliga hastighet låg på ca 8 km/h, snabbaste farten i var uppe i var 17 km/h (förmodligen i början av passet ). 40 minuter var vi ute och tramapade. Nellie var pigg hela vägen och villa trava fortare. Diesel blev trött efter en stund och vill springa långsammare. Snart ska de ha bra kondition (: Det blåste sjukt mycket idag, så det påverkade ju förstås allt också.

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Annons:
Kickan90
3/11/11, 11:01 AM
#1

men det är ju ändå en bra fart ju :D
ska prova att ta de med farten på min mobil också ;)
hade varit roligt att se vad Foxy kommer upp för fart.

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Eve
3/11/11, 12:54 PM
#2

Ja, det var faktiskt kul att hålla koll på det. Ja kan använda samma App när jag går med hundarna (:

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Kickan90
3/11/11, 9:04 PM
#3

#2 ja de är en väldigt smart funktion ^^

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Eve
3/15/11, 6:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Här kommer gårdagens stats från cyklingen (: Det går framåt!

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Eve
3/21/11, 2:50 PM
#5

I fredags cyklade jag 8,5 km med hundarna (: Idag blev det en dw-runda i elljusspåret som fortfarande är helt snötäckt. Diesel drog 1,4 km med 3,5 kg, 2,8 km med 14.5 kg och 1,4 km med 6,5 kg. Han ger ju upp ganska lätt, så man får peppa honom och låta honom dra flugvikt emellanåt. Nellie drog 2,8 km med 10,5 kg och 2.8 km med 7 kg (: hon trallar på bra och peppar lätt. Hon vill mer, men jag tar det lite lugnt eftersom att hon är så ung. (:

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Kickan90
3/21/11, 9:00 PM
#6

Vad bra att det går framåt för er :)

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Annons:
Eve
3/23/11, 4:16 PM
#7

2011-03-23 imorse var det dags för en DW-runda i solen! Ut i spåret med Båda hundarna gick jag (: Såhär Blev det idag… Nellie: 7 kg i 1,4 km 10,5 kg i 2,8 km 13,5 kg i 1,4 km 6,5 kg i 1,4 km Diesel: 8 kg i 1,4 km 14,5 kg i 2,8 km 11,5 kg i 1,4 km 18,5 kg i 1,4 km Avslutade med start/stopp. Nellie var först ut med 18 kg. Gjorde ca 5 starter och sen fick hon dra sista biten.. Min Duktiga tös (: Sen var det diesels tur. 25 kg gjorde han övningen med. Han tvekade inte en sekund! Innan har han inte velat när det har tagit emot lite, men nu var det tydligen riktigt kul! Sista biten drog han allt (: ca 5 start på honom också. Start/stopp gjordes på parkeringen där det är grus. DW:n drogs på snö. Det går bara framåt och framåt! Stolt matte

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Upp till toppen
Annons: