Annons:
Etikettträningsdagbok
Läst 1230 ggr
Eve
3/8/11, 11:07 AM

8/3-11 Vårväder och cykeldebut

idag är det riktigt härligt väder ute. Solen skiner och vinden blåser lite lätt. Så jag passade på att ta ut cykeln för en sväng om. På med noshrimmorna på hundarna och sen var det bara att köra! Diesel har varit Med på cykeltur mågar gånger, men Nellie har aldrig gjort det. Men det märktes inte! Hon travade på som om hon aldrig gjort annat innan! Den här hunden, gott folk, hon är helt fantastisk. Det är båda mina lopphögar! Nu sitter jag ute i solen medan hundarna ärkefiende av sig den sista energin. Cykelturen blev på ca 5km (: Over and out.

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Eve
3/8/11, 11:12 AM
#2

Suck, nya iFokus och iphone går inte så bra ihop.. Hoppas ni förstod lite i allafall, för det går inte att ändra /:

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Kickan90
3/10/11, 11:26 AM
#3

Vad roligt ^^

nu har vi ett konstigt väder här hemma, snö, regn oallt vad som kommer xD har varit så oerhört halt att jag inte har kunnat träna drag/cykling nu i veckan :( åh nya iFokus krånglar fortfarande ^^

menmen, hoppas att din träning går bra =)

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Kitten86
3/12/11, 2:27 PM
#4

Låter toppen! Skulle också vilja kunna börja cykla med hundarna igen men här omkring så är glasis där det inte är barmark så det är lite "risky" att ge sig ut än… Inväntar att barmarken sprider sig så att jag också kan ta ut cykeln och njuta av en fin dag ute!

#1 Eve: Kul att det går bra för dig med dina "lopphögar". Skönt att man kan testa något nytt och att det är som om hunden/arna aldrig gjort annat!

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Upp till toppen
Annons: