Annons:
Etikettfoder
Läst 1677 ggr
Eve
11/17/10, 7:26 PM

Vad har ni för foder?

Ja, vad har ni för foder till era hundar? Varför hat ni just det? (:

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Annons:
Eve
11/17/10, 7:36 PM
#1

Diesel äter Nordic färskfoder. Han vägrar att äta något annat än färskfoder, och Nordic är det jag får tag på i närheten av dör jag bor och jobbar (: jag tycker att det funkar kanonbra! Tidigare var han ganska tunn och kunde verkligen inte gå upp i vikt. Men när han började äta det här fodret så har han gått upp jättefint i vikt (:

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Mischa
12/14/10, 11:52 AM
#2

standart.

Tycker det är det bästa torrfoder på marknaden just för att det är svenskt med ett helt ok innehåll till ett vettigt pris, har testat färskfoder (klass enbart)  också men upplever tyvärr att hunden går bättre på torrfodret.

≧◔◡◔≦

LindaSterner
12/14/10, 12:00 PM
#3

Jazon äter Britt. Det ända som han efter många byten inte blir dålig i magen av. Voodoo kör vi eukanuba på =) Båda äter och e pigga å glada och det funkar kanon =)

AnneN
12/14/10, 2:42 PM
#4

Velvet äter Orijen Adult för hon är spannmålsallergiker och det är det enda foder hon kan äta utan att få klåda eller problem med magen.

Mischa äter axess för det är hittills enda fodret hans mage verkar tåla.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Eve
12/15/10, 9:30 AM
#5

Nu när jag har två vovvat så har det blivit lite ändringar i foderstaten(: Diesel har fått "konkurrens" vid matbordet och äter nu torrfoder. De båda äter därför Robur. Det är det torrfodret som jag har hittat som har högst fettmängd. De är jättefina i magen och framförallt i pälsen!

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

tezzla
1/27/11, 2:03 PM
#6

jag kör olivers selected fish på alla 3, nöjd med fodret på alla sätt, inga spannmål och det är bra halt på protein och fetthalt

Annons:
Upp till toppen
Annons: