Annons:
Etikettträningsdagbok
Läst 1379 ggr
Eve
2011-01-31 13:50

31/1-11 - Hemmapass

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min sambo väckte mig i morse och sa att han ville ha varm choklad på 11-rasten. Eftersom att det inte är allt för långt att gå till hans jobb där han är just nu så beslutade jag mig för att ta den varme chokladen i en ryggsäck och samtidigt dra med hundarna.

Jag hade däremot aldrig gått den vägen till hans jobb, så han fick komma och hämta mig på halva vägen för att inte han kunde förklara. Hur som helst så när vi kom fram så fick hundarna vatten och vi satt oss ner en stund och drack varm choklad.

Sedan drog jag med hundarna hela vägen hem. Diesel blev trött, men det andra lilla trollet har ju så sjukt mycket energi, så hon är ju inte så trött.

Det är superfint väder ute: 2 plusgrader och sol, så det var riktigt härligt, faktiskt.

Jag kom fram till en sak när jag var ute: jag längtar till våren! Då ska jag sätta igång hårdträning på hundarna, dra varje, till varannan dag med dem så de blir trötta, plus att jag ska börja cykla med dem igen. Diesel har jag cyklat med en hel del och han älskar det. Nellie däremot har ju aldrig testat, men jag kan tänka mig att hon tycker att det är minst lika roligt (:

Summan av kardemumman: Det var jätteskönt att va ute med hundarna och jag vill ha vår!

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Annons:
tezzla
2011-01-31 21:34
#1

härligt, jag är lite nyfiken på vad du kör med för vikt på dina

Eve
2011-01-31 21:46
#2

Det är jag också.. Måste väga dem ;p

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Kickan90
2011-02-01 22:02
#3

Vad roligt, ni har dessutom fortfarande snö ^^ 
haha! Det har inte vi ;D
men nog är de kallt ändå..

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Eve
2011-02-02 13:15
#4

Jag vill också bli av med snön!

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Upp till toppen
Annons: